Zaměstnanost, ekonomická situace kraje a zadlužené krajské zdravotnictví se prolíná tématy volební kampaně v Karlovarském kraji. Jde o oblasti, které trápí kraj dlouhodobě. Pět týdnů před krajskými volbami ale strany a hnutí s kampaní teprve začínají, a pokud se objevují nějaké střety, jsou spíše parodického rázu. Ve veřejném prostoru jsou vidět zatím hlavně plakáty sponzorsky silných, ale menších stran.
Strany už představily své kandidáty a postupně zveřejňují své volební programy. Z témat, která se skutečně úzce dotýkají Karlovarského kraje, se objevuje například situace související s rychlým útlumem těžby a zpracování uhlí a důsledky koronavirové krize pro cestovní ruch a lázeňství.
Dostupné zdravotnictví je pro strany důležité, ale nabízejí spíše obecné recepty na to, jak vyvést krajské nemocnice z dluhů nebo zajistit základní zdravotní péči v obcích.
Nechybějí ale ani už tradiční témata, která se v Karlovarském kraji řeší mnoho let, jako jsou dostavba dálnice D6, odliv mladých lidí, chybějící veřejná vysoká škola nebo struktura středního školství.
Před lety oblíbené billboardy jsou nyní vidět podstatně méně, nejčastěji se jimi prezentuje Trikolóra nebo Volba pro Karlovarský kraj. Stále častěji strany využívají místo velkých placených reklamních ploch ploty a domy svých příznivců.
Aktivní jsou některé strany i na sociálních sítích, velké strany ale často prezentují spíše celostátní témata. Objevují se ale i parodie, například když ANO představilo své kandidáty ve stáji s koněm, kandidáti hnutí STAN s KOA a VPM Cheb se facebooku vyfotili v podobné póze s krávou.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.