Úmysl dobrý, ale ve finále nemusí být vánoční dárek to pravé ořechové. Při vrácení zboží pozor na to, jestli byl dárek koupený v e-shopu nebo v kamenné prodejně, je to rozdíl.
Podle zákona prodejci v kamenných obchodech nemají žádnou povinnost přijmout vrácené zboží. Někteří obchodníci nabízí vrácení zboží, ale je to jejich dobrovolné rozhodnutí. Jiní jsou schopni zboží vyměnit za jiné.
To u obchodů na internetu je to jiné. Pokud zboží koupíte přes e-shop, máte právo ho do dvou týdnů od zakoupení vrátit. Samozřejmě jsou tu ale i výjimky, třeba potraviny a jiné je to také u zboží, které je vyrobeno pro zákazníka na míru.
Další kapitolou je reklamace. Jak v případě kamenné prodejny, tak i e-shopu je možné nepoškozené zboží reklamovat do dvou let od chvíle, kdy ho zakoupíte. Obchodník musí zvládnout reklamační řízení ve lhůtě třiceti dnů.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.