Stížnosti cestujících budou radní řešit postupně

Autoři | Foto pixabay

Úprava jízdních řádů v karlovarské městské hromadné dopravě nezůstala bez odezvy. Dopravní podnik i radnice slibuje vyjít cestujícím vstříc.

Karlovarská městská hromadná doprava prošla úpravou, která se v některých případech stala terčem kritiky cestujících. Záměrem radnice i dopravního podniku bylo zefektivnění provozu a zajištění dopravní obslužnosti i v místech, kam doposud autobusy nejezdily. Nejvíce kritiky sklidila linka číslo 12, která začala nově zajíždět na Dolní Kamennou. „Cestující kritizují, že spoj vynechává ulici Sokolovskou a místo toho zajíždí na Dolní Kamennou. Snažili jsme se najít řešení, a proto některé spoje číslo 12 pojedou přes Dolní Kamennou a některé po Sokolovské,“ uvedl náměstek karlovarské primátorky Tomáš Trtek. Ten připustil i další změny, které budou následovat. Vedení radnice i dopravního podniku chce na opodstatněné stížnosti a připomínky reagovat. „Budeme vše postupně sledovat, vyhodnocovat a ladit. Možná dojde nejen k časovým posunům, ale i k dalším úpravám trasování. Už jsme například posouvali i odjezdy lanovky kvůli divadelním představením,“ dodal náměstek.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky radnice, dopravní společnost

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.