Počasí dnes8 °C, zítra8 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Z festivalů k vlastnímu bistru. Teď si Kaiser Franz chce získat srdce zákazníků i na sociálních sítích

PR článek

Bistro Kaiser Franz začínalo jako street food stánek na festivalech a koncertech. Do povědomí zákazníků se dostalo především důrazem na kvalitní burgery z lokálních surovin. Dnes v bistru na pražských Vinohradech nabízejí poctivé hamburgery, cheesburgery nebo quesadilly. Jak přilákat do restaurace více zákazníků se provozovatel bistra Kaiser Franz radil s expertem společnosti Meta.

Maminka právnička, tatínek hospodský. Majitel bistra Petr Scholz vystudoval po vzoru své maminky práva a v oboru začal i pracovat. Po pár letech ale zjistil, že ho práce nenaplňuje, a proto společně s kamarády rozjel vlastní gastro podnik, stejně jako kdysi jeho otec.

Udržovat v chodu úspěšné bistro a zároveň pravidelně přispívat na sociální sítě může být oříšek. Kaiser Franz je proto pátou firmou v rámci projektu Meta Business Makeovers, který pomáhá menším podnikům v jejich komunikaci na sociálních sítích. Možnost diskutovat svou online strategii s experty na Facebook a Instagram dostalo pět českých firem.

A Kaiser Franz roste. Kromě bistra pokračují v objíždění festivalů a od roku 2020 zajišťují v letní sezóně i catering svateb a oslav. Většinu zákazníků bistra tvoří lidé z okolí a nebo ti, kteří ochutnali burger na festivalu a chtějí se do něj zakousnout znovu. K oslovení zákazníků používají i sociální sítě. Jenže doba se posunula a pouhé příspěvky nebo Stories už často nestačí. „Potýkáme s tím, jak efektivně zaměřit cílovou skupinu a přilákat ji do bistra,” dodává Petr. Právě s tím bistru Kaiser Franz pomohl Tom Havlík, expert na sociální sítě společnosti Meta.



Poctivý a šťavnatý burger od Kaiser Franz
„Pro efektivní komunikaci na sociálních sítích je vhodné sdílet příspěvky pravidelně. I tady platí pravidlo: lepší kvalita než kvantita, právě obor gastronomie však dovoluje toto pravidlo mírně porušit. Podobné podniky dávají do Stories například denní menu,” popisuje jednu z možností Tom. Další možnou kreativní formou je tvorba Reels, které působí autentičtěji než klasické příspěvky.


Bistro se nachází na ulici Belgická 17, Praha - Vinohrady

Jedním z nástrojů na získání zákazníků jsou i slevové kódy. Zde je ale nutná opatrnost a v gastronomii to platí dvojnásob. „Výhodou sdílení slevového příspěvku je snadná pozorovatelnost výsledného efektu, kdy v době platnosti slevy vypozorujete případný nárůst zákazníků,” upozornil expert. Nebezpečí naopak hrozí, pokud bude podnik slevové akce opakovat příliš často.

Jakmile si totiž zákazníci na slevy zvyknou, budou na návštěvu bistra čekat až s příchodem dalšího slevového kódu. „Proto je vhodné slevu použít jednorázově a nejlépe ji spojit s vhodnou událostí, abyste nepodkopali vlastní značku. V případě bistra Kaiser Franz se může jednat o den výročí narození císaře Františka Josefa.” Uzavřel diskusi Tom Havlík.

Všechny epizody ze série Meta Business Makeovers najdete v Centru pro malé podniky.

Další tipy pro malé a střední podnikatele najdete zde.

Čím víc kreativitu škádlíte, tím víc se dere ven, říká architekt a autor zahradních domků pro děti

Když Marek před pár lety hledal pro své syny kvalitní zahradní domek, narazil. Nedostatečná nabídka a nízká kvalita dřevěných zahradních přístřešků ho dovedla k založení vlastní firmy. Domky srdcem dnes ročně vyrobí desítky domů s jedinečným...

 

Oblečení nakupujte jen málo. Říká majitel Dressibly a popularizátor udržitelné spotřeby v módě

Když Matěj a Jakub začínali, byla udržitelná móda v České republice teprve v začátcích. Společně se to rozhodli změnit a začali ji nejen prodávat, ale především šířit povědomí o tom, co pojem znamená.

 

Instagram je vizitka mých šperků, říká Vika Mayzel. Jak z pražských Vinohrad expandovat do zahraničí jí radil expert na sociální sítě

V malém zlatnickém ateliéru na pomezí pražského Nového Města a Vinohrad vznikají unikátní minimalistické šperky s orientálním nádechem, které s jistotou neseženete nikde jinde. Za jejich výrobou stojí šperkařka Vika Mayzel a její značka Mayzel...

 

Starožitné hodinky v digitální době. Hodináři z Clock Gallery se chtějí prosadit na sociálních sítích

Pokud při procházce jungmannovou ulicí v centru Prahy uslyšíte tikat hodiny, pak se nacházíte v blízkosti obchodu Clock Gallery. Z mosazné výlohy svítí starožitné náramkové hodinky švýcarské, německé ale i československé výroby. Jak se hodináři,...

 

Hodnocení článku je 20 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky Kaiser Franz, Meta Business Makeovers, podnikání, sociální sítě

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Z festivalů k vlastnímu bistru. Teď si Kaiser Franz chce získat srdce zákazníků i na sociálních sítích  |  Společnost  |  Zprávy  |  Karlovarská Drbna - zprávy z Karlových Varů a Karlovarského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.