Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 19. května 2022, 10:30
Jako dlouholetá uživatelka Apple produktů byla Aneta Hopfová pravidelnou zákaznicí karlovarské prodejny české firmy iWant. Rodinné prostředí a přátelská atmosféra se jí zalíbily natolik, že se rozhodla stát se členem týmu.
Jsi vedoucí prodejny karlovarského iWantu, co tě k této práci přivedlo a proč zrovna v Karlových Varech?
V Karlových Varech jsem se narodila, mám tu rodinu, zázemí a přátele. Zdejší prodejna iWantu se mi moc líbila už jako zákaznici. Oslovila mne čistota prodejny a osobní, přátelský přístup personálu. Neméně důležitým aspektem bylo i to, že je iWant česká firma s rodinnou atmosférou. Dříve jsem pracovala v korporátu a ten přístup je úplně jinde. Tak, jak jsem se cítila dobře jako zákaznice, se cítím dobře i jako pracovník.
Letos v říjnu to budou dva roky u firmy, uměla bys ten čas nějak zhodnotit? Co se ti třeba povedlo?
Souběžně s prodejnou v Karlových Varech jsem 5 měsíců vedla prodejnu v pražských Letňanech a nyní vedu prodejnu na Smíchově. Je to časově náročné, hodně cestuji, ale mám možnost řešit klíčové věci s kolegy přímo v centrále. Práce je tak hodně variabilní a pestrá, jsem na sebe pyšná, že to vše funguje.
Takže máš i zkušenost z prodejen v Praze, jaký je rozdíl mezi prodejnami v Praze a v Karlových Varech?
Tady v Karlových Varech je ta atmosféra více rodinná. Do prodejny přijde méně zákazníků než například na smíchovskou prodejnu, máme tak na ně více času, vládne pohoda.
Není jednoduché vyznat se podrobně v celé produktové řadě Apple a do detailu poradit. Prochází tvůj tým nějakým speciálním školením?
Určitě. Všichni konzultanti se účastní odbnorých školení, za které získávají jednotlivé certifikace. V týmu mám SMB specialistu, který se věnuje firemním zákazníkům, pravidelně školeného prodejce s ACSP specializací, zodpovědného za technickou podporu produktů nebo servisního technika, který provádí hardwarové opravy zařízení Apple.
Všichni členové týmu skutečně rozumí produktům, které nabízejí. Zákazníci za námi mohou přijít s jakoukoliv prosbou nebo problémem, který mají se svým produktem. Rádi jim pomůžeme.
Umím si představit, že se k vám zákazníci rádi vrací.
Ano, mnohé zákazníky známe jménem a víme, jaké zařízení mají už doma. Nabízíme výkup starších zařízení, takže si mnozí chodí přístroj vyměnit za novější. Nebo třeba dokoupit nový produkt z jiné produktové řady Apple. A někdy si přijdou prostě jen pro radu. Tím, že jsme stálý tým a zákazníci nás dobře znají, nám někdy dokonce přinesou třeba kávu, když se přijdou na něco zeptat.
Když už jsme u těch rad, vy pořádáte pravidelné semináře k Apple produktům. Mohla bys tyto semináře nějak přiblížit?
Pro všechny zájemce pravidelně pořádáme semináře. Každý z nich je zaměřen na konkrétní Apple produkt a úroveň užívání. Základní úroveň je určena především pro ty, kteří si chtějí koupit nový produkt a nemají s ním třeba ještě žádné zkušenosti. Vyšší úroveň je určena pro uživatele, kterým ukazujeme vychytávky, jak lépe produkt používat a co vše se s ním dá dělat. Například ne všichni vědí, že se dají skenovat nebo nafotit dokumenty v poznámkách a jak toho využít. Semináře probíhají interaktivně. Zúčastněných se ptáme, kde si myslí, že by potřebovali s užíváním pomoct. Tyto semináře jsou vždy v úterý od 18 hodin, pro všechny zúčastněné zdarma a přihlásit se do nich může zájemce online.
Jaký ze seminářů je podle tebe nejoblíbenější nebo nejvyhledávanější a proč?
Nejoblíbenější seminář je jednoznačně k MacBooku. Zákazníci se totiž obávají, že je přechod na MacBook složitější. My jim proto ukazujeme, jak se s ním pracuje a jaké vychytávky jim usnadní orientaci v operačním systému Mac. Často nám účastníci kurzu posléze vyprávějí, že si už ani neumí představit pracovat na jiným počítači než MacBooku.
Kde karlovarskou prodejnu iWant lidé najdou a na co se mohou těšit?
Najdou nás na hlavní třídě T.G.Masaryka, v obchodním domě Perla. Momentálně máme pro zákazníky v nabídce splátky bez navýšení, platbu QR kódem, mohou si vybrat dáreček k nákupu nebo využít studentské slevy.
Děkuji moc za rozhovor a přeji mnoho stálých, spokojených zákazníků.
Také děkuji a ráda bych poděkovala i našim zákazníkům za přízeň a projevenou důvěru.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.