Počasí dnes21 °C, zítra21 °C
Neděle 22. září 2024  |  Svátek má Darina
Bez reklam

Marketinková kampaň Město zážitků, dostala prestižní cenu

Karlovy Vary získaly Velkou cenu cestovního ruchu za loňskou marketingovou kampaň nazvanou Město zážitků. Cenu v minulých dnech převzal ředitel Infocentra Josef Dlohoš, který se společně se svým týmem a vedením lázeňského města na kampani podílel.

„Myslím si, že se nám kampaň povedla a povedlo se celé Karlovarské kulturní léto. Žili jsme v obrovské nejistotě a pro Karlovy Vary byla začínající pandemie koronaviru opravdu velká rána. Jenže my jsme se nevzdali a hledali jsme cestu, jak udržet město při životě,“ říká primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Feklová (ANO) a připomíná, že vedení magistrátu společně s Infocentrem vsadilo na bohatý kulturní program určený jak lidem žijícím ve městě, tak turistům.

„Myslím si, že jsme našli optimální novou cestu a vůbec nelituji padesáti milionů korun, které jsme jako město do této kampaně a celého Karlovarského kulturního léta investovali,“ dodává primátorka a tím, že na podobný projekt se mohou obyvatelé Karlových Varů a jejich návštěvníci těšit i letos.

Slova karlovarské primátorky o loňské složité situaci v cestovním ruchu potvrzuje i Eva Frindtová, jednatelka komunikační agentury COT group, která Velkou cenu cestovního ruchu vyhlašuje už čtrnáct let. Ta uvedla, že smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu. Novinkou 14. ročníku byla kategorie Restart v cestovním ruchu. „Uplynulý rok byl v oblasti turismu opravdu náročný, neboť tento obor byl fatálně postižen pandemií covid-19 a opatřeními k jejímu zmírnění. Proto jsme se v tomto ročníku soutěže rozhodli upozornit na projekty, které v roce 2020 přispěly – byť na omezenou dobu – k oživení cestovního ruchu, případně samy zažily příkladný restart,“ vysvětluje jednatelka komunikační agentury COT group.

Agentura je rovněž provozovatelem zpravodajského portálu Celyoturismu.cz, jehož šéfredaktor Petr Manuel Ulrych dodává: „Pandemie covid-19 se odrazila také v tom, že poprvé v historii soutěže nebyla vypsána kategorie Nejlepší cestovní kancelář. Za stávající situace by hodnocení cestovních kanceláří ze strany veřejnosti nebylo relevantní.“

Úspěch Karlových Varů je cenný i z pohledu počtu přihlášených účastníků. Těch totiž organizátoři i přes koronavirovou krizi přijali rekordní množství. A jedním z přihlášených subjektů bylo právě i Infocentrum Karlovy Vary.

Kampaň Karlovy Vary – město zážitků byla zařazena do sekce Nejlepší jednotná kampaň, kde porota hodnotila zejména kreativitu, komplexnost a efektivitu zásahu cílové skupiny. Jako nejlepší z přihlášených vyhodnotili porotci kampaň Město zážitků, kterou do soutěže přihlásilo Infocentrum města Karlovy Vary. Porotu kampaň oslovila vysokou úrovní svého vizuálního zpracování i komplexností a moderností. Pozitivní podle poroty bylo také to, že kampaň podpořilo vedení města. Ředitel obecně prospěšné společnosti Infocentrum města Karlovy Vary Josef Dlohoš při přebírání ceny sdělil: „Jako karlovarský rodák a patriot jsem nesmírně rád, že jsem po 15 letech působení v místním hotelnictví mohl využít své znalosti a zkušenosti místního prostředí pro práci a podporu celého města. Činnost v Infocentru města Karlovy Vary má pro mne hlubší smysl. A jsem velice rád, že se celému týmu infocentra a vedení města Karlovy Vary, nasazení v loňském roce vyplatilo a většina našich aktivit přinesla kýžený efekt. Ten nastal v rozhýbání letní sezóny a tato cena je jeho dokonalým potvrzením. A já za něj velmi děkuji.“

Hodnocení článku je 22 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto MMKV

Štítky ocenění, Velká cena cestovního ruchu, Karlovy Vary, Město zážitků, cestovní ruch, pandemie covidu-19, projekt, léto, ANO 2011, koronavirová krize

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Marketinková kampaň Město zážitků, dostala prestižní cenu  |  Společnost  |  Zprávy  |  Karlovarská Drbna - zprávy z Karlových Varů a Karlovarského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.