Počasí dnes8 °C, zítra6 °C
Úterý 26. listopadu 2024  |  Svátek má Artur
Bez reklam

Lázeňské město zve k návštěvě hlavně české hosty, kampaň cílí na zdraví a zážitky

Karlovy Vary letos zacílí marketingovou kampaň znovu na české hosty, nabídnou zdraví i zážitky a zábavu. Oproti minulému roku už město nepočítá s dotováním voucherů na pobyty ve městě. Lidé ale mohou využít státních voucherů na lázeňské pobyty. Město chce finanční prostředky směrovat hlavně do marketingu, řekla novinářům primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Ferklová (ANO).

„My jsme už na konci loňského roku schválili pro infocentrum města navýšení příspěvku na dvojnásobek, takže 12,5 milionu by mělo jít pouze do kampaní. S tou jsme začali minulý týden. Kampaň je zaměřena na dvě části. Ta jedna se týká 'Vary zdraví', to znamená, že se budeme snažit ukázat, že Karlovy Vary zůstávají lázeňským městem a lidé by sem měli jezdit především na postcovidové pobyty. A potom budeme lákat, tak jako tomu bylo v minulém roce, na 'Město zážitků', to znamená na spoustu aktivit, které je možné v Karlových Varech a okolí dělat při návštěvě města," uvedla primátorka Pfeffer Ferklová.

Jedním z pilířů bude opět Kulturní léto, které se osvědčilo už loni. Začne 25. června, potrvá do 14. srpna a nabídne koncerty, workshopy, hrané prohlídky města i akce pro děti.

Hodně si město slibuje od konce července, kdy by se mělo rozhodnout o nominaci evropských lázeňských měst na seznam kulturního dědictví UNESCO. Pokud by několikaletá snaha lázeňských měst vyšla, Karlovy Vary by připravily i oslavy vstupu na prestižní seznam. Zápis by pak hlavně do budoucna mohl být významným stimulem pro cestovní ruch ve městě a v celém regionu.

Největší české lázeňské město ale před koronavirovou krizí sázelo z velké části na zahraniční klientelu. I když loňský rok ukázal, že zájem o pobyty v Karlových Varech mají i čeští klienti, pro mnoho hotelů ve městě je i nadále zahraniční klientela nepostradatelná. A letos bude znovu minimálně na začátku sezony opět chybět. Podle primátorky tak ani uvolnění vládních opatření, které umožnilo hotely znovu otevřít, nebude znamenat, že se všechny otevřou hned, ale spíše až během června, a některé budou zřejmě čekat až na obnovení možnosti cestování ze zahraničí.

Hodnocení článku je 80 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto Pixabay.com/Ralf Gervink

Štítky turismus, kampaň, lázně, hosté, marketing, léto, sezona, Karlovy Vary, Andrea Pfeffer Ferklová, ANO 2011, UNESCO, koronavirová krize, zdraví

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Lázeňské město zve k návštěvě hlavně české hosty, kampaň cílí na zdraví a zážitky  |  Karlovarsko  |  Z kraje  |  Karlovarská Drbna - zprávy z Karlových Varů a Karlovarského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.