Počasí dnes1 °C, zítra5 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Klienti Heimstaden mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova

PR článek

Společnost Heimstaden, největší poskytovatel nájemního bydlení v Česku, pokračuje v zavádění moderních způsobů spojení se svými klienty a dbá na to, aby převážná část komunikace postupně probíhala pouze v bezpapírové podobě a online.

K vyřízení většiny technických a administrativních záležitostí spojených s bydlením u Heimstaden slouží webový portál a mobilní aplikace Můj domov. Klienti tak mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova. Aplikaci již aktivně využívá přes 23 tisíc nájemců, kteří tak nemusí navštěvovat klientská centra ani volat na zákaznickou linku. Můj domov jim ulehčuje život a šetří čas.

Mobilní aplikace Můj domov výrazně usnadňuje přístup klientů společnosti Heimstaden k údajům týkajícím se jejich nájemního vztahu a ke všem důležitým dokumentům. „Prostřednictvím aplikace jde jednoduše změnit své kontaktní údaje, přihlásit nebo odhlásit další osobu v bytě, také je možné nahlásit případnou poruchu, závadu či jiný technický požadavek. V aplikaci se uživatelům zobrazí rovněž přehled úhrad, lze si stáhnout aktuální vyúčtování služeb souvisejících s bydlením a evidenční list,“ vysvětluje výhody rozhraní Můj domov ředitel marketingu Heimstaden Karel Mayer.

Pomocí mobilní aplikace jsou nájemci informováni nejen o novinkách a aktivitách společnosti Heimstaden, ale také o plánovaných opravách, rekonstrukcích a odstávkách v jejich bytě nebo domě. Dalším přínosem pro uživatele online platformy Můj domov je například skutečnost, že roční vyúčtování služeb mají v aplikaci i na webovém portálu k dispozici v okamžiku vygenerování a nemusí tak čekat, až jim na konci dubna dorazí do schránky.

Můj domov se průběžně rozšiřuje a vylepšuje, nově tak mohou toto rozhraní využívat také nájemci nebytových prostor. Březnová aktualizace aplikace přinesla například možnost aktivovat zapnutí notifikací, v nadcházejících týdnech se budou v platformě a aplikaci zobrazovat kontakty na domovníka či domovního asistenta - v případě, že je tato služba v domě poskytována. S aktualizací přichází také možnost zobrazení návrhu dodatků nájemních smluv, po oboustranném elektronickém podpisu budou tyto dokumenty následně klientům v profilu přístupny.

„Pokud jste si svůj uživatelský účet Můj domov dosud neaktivovali, kontaktujte prosím naši společnost prostřednictvím kteréhokoli komunikačního kanálu a požádejte o jeho aktivaci. Následně vám zašleme e-mail s uživatelským jménem a odkazem pro aktivaci účtu včetně návodu,“ dodává Karel Mayer.

Získáte tak nejdůležitější informace, které souvisejí s vaším bydlením, a většinu případných dotazů či komplikací můžete vyřešit přímo z domova. Nemusíte tedy nic tisknout, nikam volat ani chodit. Cílem Heimstaden je spokojený nájemce bydlící v přátelských domovech a stálé zlepšování kvality poskytovaných služeb. Podle ohlasů klientů společnosti je moderní způsob komunikace krok správným směrem.

Hodnocení článku je 20 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky domov, Heimstaden, bydlení

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Klienti Heimstaden mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova  |  Společnost  |  Zprávy  |  Karlovarská Drbna - zprávy z Karlových Varů a Karlovarského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.