Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Největší česká retail marketingová firma udržela zisk i v pandemickém roce

PR článek

Společnost Authentica Group zakončila pandemický rok 2020 10% poklesem obratu, její zisk naopak mírně vzrostl. Největší český výrobce a dodavatel reklamních nosičů do maloobchodů nahradil zakázky pro uzavřené maloobchody novými aktivitami. V minulém roce se dokázal etablovat v méně známém oboru – fulfillmentu , který zajišťuje veškerou logistiku distribuce zásilek pro e-shopy. Firma se chce stát lídrem českého trhu a jedním z předních evropských hráčů v tomto oboru.

Hodnocení článku je 20 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Authentica Group, pandemie, Waterdrop

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.